Головна мета курсу " Бізнес-комунікації в менеджменті  " є опанування студентами  знань щодо різних форм ділової комунікації, необхідних для професійної діяльності в царині менеджменту, задля досягнення конструктивного результату при діловій взаємодії та забезпечення розвитку комунікативної компетентності фахівця шляхом зваженого аналізу ділових ситуацій і ефективного впливу на них в умовах інформаційного суспільства.

Основними завданнями дисципліни „Бізнес-комунікаії в менеджменті” є:

  • отримати системне уявлення про ділову комунікацію і методологію комунікативного менеджменту;
  • засвоїти понятійно-категоріальний апарат дисципліни;
  • опанувати структуру, функції, види і форми ділової комунікації;
  • сформувати знання щодо концептуальних засад і стратегії комунікативного менеджменту.

Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

  • особливості ділової комунікації;
  • функції, засоби, види і форми ділової комунікації;
  • основні механізми, ефекти і закономірності сприйняття в спілкуванні партнера по бізнесу;
  • способи і форми створення ділового іміджу;
  • чинники, що детермінують поведінку людини в процесі професійного спілкування;
  • вербальні і невербальні засоби спілкування;
  • особливості спеціальних форм ділових комунікацій: ділової бесіди, телефонного контакту, співбесіди при наймі на роботу, наради, дискусії, ділового спору, тощо;
  • способи і форми організації групи для ефективної колективної комунікації; 
  • сучасні комунікативні технології при здійсненні ділової комунікації, основні напрями використання мережі Інтернет у бізнес-комунікаціях;
  • механізми і прийоми впливу в процесі ділового спілкування; 
  • сутність поняття і причини конфлікту, способи управління конфліктом і основні стратегії поведінки в конфлікті; 
  • основні етичні норми і принципи ділової комунікації, правила ділового етикету в діловій взаємодії; 
  • міжкультурні особливості в діловому спілкуванні і взаємодії; 
  • концептуальні основи і стратегії комунікативного менеджменту;

уміти:

  • користуватися вербальними і невербальними засобами спілкування, а також розпізнавати наміри партнерів, що користуються цими засобами;
  • застосовувати сучасні комунікаційні технології для забезпечення ефективної ділової комунікації; 
  • використовувати Internet як засіб комунікації, джерело довідкової інформації, засіб реклами і маркетингу при здійсненні бізнес-комунікацій;
  • об’єктивно сприймати співрозмовника при спілкуванні і прогнозувати результат комунікації; 
  • вступати в контакт і встановлювати доброзичливу атмосферу під час комунікації з бізнес-партнерами; 
  • здійснювати переговори, ділову розмову, ділову бесіду, співбесіду при наймі на роботу, нараду, дискусію, ділові наради, диспути, спори презентації; 
  • організовувати групи для ефективної колективної комунікації; 
  • використовувати ефективні прийоми поведінки в процесі комунікації з урахуванням правил етики бізнесу та ділового етикету; 
  • вирішувати конфлікти в діловому спілкуванні і долати комунікативні бар'єри;
  • управляти емоційним станом у процесі ділової комунікації; 
  • володіти теоретичними основам і технологіями управління соціальними зв'язками і відносинами, що відбивають інтереси, цінності, якість життя різних соціальних шарів і груп; 
  • орієнтуватися в теоретичних концепціях сучасного комунікативного менеджменту і уміти застосовувати їхні алгоритми в реальному управлінні.